Z wielką ciekawością obserwuję zbyt szybko zmieniający się świat. Na swojej drodze spotykam różne dzieci. I marzę o takim świecie, gdy znów będą one potrafiły zrobić statek z patyka, a z mchu domek dla jaszczurki. I jestem przekonana, że większość problemów rozwojowych przestałaby wtedy istnieć.
Doświadczenie:
Absolwentka:
Akademii Medycznej – studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia Kliniczna,
Uniwersytetu Wrocławskiego- Podyplomowe Studium Logopedyczne
Dodatkowe kwalifikacje, wybrane kursy , szkolenia , konferencje:
Dzieci z trisomią chromosomu 21 – inne czy takie same?
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem
Dzieci z chorobami rzadkimi – leczenie, rehabilitacja , edukacja. Wrodzone wady metabolizmu
Dzieci z chorobami rzadkimi – leczenie, rehabilitacja , edukacja. Wrodzone zaburzenia układu nerwowego
Neuropsychologia i neurologopedia : mózg i język w procesie poznawania świata
Diagnoza , terapia i profilaktyka dzieci z jąkaniem
Terapia logopedyczna. Metody postępowania w zaburzeniach mowy
Jak tworzyć teksty łatwe do czytania? Zasady tworzenia oraz modyfikacji tekstów dostosowanych do możliwości percepcyjnych osób o specjalnych potrzebach komunikacyjnych
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
Zaburzenia rozwoju mowy – wybrane metody diagnozy i terapii
Wczesne wspomaganie rozwoju mowy u dzieci ryzyka z zastosowaniem metody Castillo-Moralesa
Diagnoza terapia afazji
Diagnoza i terapia alalii
Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent , wspólne działanie